Klára Karpetová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace fast fashion značky

Analysis of the Fast Fashion Brand Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace fast fashion značky Shein. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, marketingový mix a komunikační mix. V druhé části teorie je zahrnuta také charakteristika značky Shein. Zde se kapitola věnuje vymezení pojmu fast fashion, historii tohoto trhu, představení společnosti Shein a analýze makroprostředí a mikroprostředí. Kapitola …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of the fast fashion brand Shein. The theoretical part focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix. In the second part of the theory, the characteristics of the Shein brand are also included. Here the chapter focuses on the definition of fast fashion, the history of this market, the introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Kristýna Stromská
  • Oponent: Lucie Waliszewská

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava