Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím – Aneta Raimundová
Aneta Raimundová
Diplomová práce
Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím
Business plan
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavit konkrétní podnikatelský plán a ověřit jeho konkurenceschopnost v praxi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž teoretická část se zabývá základními pojmy související s podnikáním a podnikatelským plánem, především jak se sestavuje, jaká by měla být jeho podoba a co by mělo být jeho součástí. V praktické části je sestaven konkrétní podnikatelský …víceAbstract:
The aim of the dissertation is a business plan concept and verification of its competitiveness in practice. The thesis is divided into a theoretical part, I focus on basic business terms and the actual business plan, mainly why and how the thesis is conceived, how it should look like and what should be in. In the practical part I describe how to set the business plan for an existing internet shop with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Blanka Habrmanová
- Oponent: Ladislav Hartman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Martin Müller -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Miroslav Boháč -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka