Bc. Michaela MAROUŠKOVÁ

Master's thesis

Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu

Image as a competitive advantage of tourism destination
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu image destinace cestovního ruchu a její konkurenční výhody, kdy zkoumanou destinací bylo Finsko. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska. Druhá část práce určuje cíl a metodiku práce. Třetí část práce charakterizuje vybranou destinaci a její hlavní turistické cíle. Čtvrtá část obsahuje výsledky všech použitých metod výzkumu - pozorování, analýza …viac
Abstract:
The thesis is focused on analysis of the tourism destination image of Finland and its competitive advantages. The first chapter is about theoretical basis. The second chapter determines the goal of the work and methodology of the research. In the third chapter is characterized chosen destination and its main tourist goals. The fourth chapter includes results of all used research - observation, analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAROUŠKOVÁ, Michaela. Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management