Simona Malková

Bakalářská práce

Influencer marketing na českom a slovenskom trhu

Influencer marketing na českém a slovenském trhu
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na influencer marketing na českém a slovenském trhu. Cílem práce je navrhnout doporučení pro firmy, které mají s tímto druhem marketingu malé, nebo vůbec žádné zkušenosti a neumějí správně přistupovat k influencerům. Cílem práce je i upozornit na případné rozdíly mezi influencer marketingem na Slovensku a v České republice. Subjekty výzkumu jsou influenceři, marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on influencer marketing in Czech Republic and Slovak Republic. The objective of the thesis is to propose recommendations for companies that have limited or no experience with this type of marketing and do not know, how to properly approach influencers. The objective of the thesis is also to draw attention to possible differences between influencer marketing in Slovakia …více
Abstract:
Táto bakalárska práca je zameraná na influencer marketing na českom a slovenskom trhu. Cieľom práce je navrhnúť odporúčania pre firmy, ktoré s týmto druhom marketingu majú malé alebo vôbec žiadne skúsenosti a nevedia správne pristupovať k influencerom. Cieľom práce je aj upozorniť na prípadne rozdiely medzi influencer marketingom na Slovensku a v Českej republike. Subjektami výskumu sú influenceri …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta