Tomáš Michálek

Diplomová práce

Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity

Management of Marketing Campaigns in an Environment of Social Networks and Evaluating their Effectiveness
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity …více
Abstract:
This thesis is an analysis of the efficiency of managing social media campaings of Faculty of Management in Jindrichuv Hradec, as well as a new proposal of its improvements. The first part of the thesis explains theoretical expressions on the topic above, including marketing communication, public relations, media planning and online marketing. The second chapter turn the theoretical knowledge into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42672

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management