Nela Horníčková

Diplomová práce

Komunikační strategie českých coworkingovýh center

The communication strategy of czech coworking spaces
Anotace:
Diplomová práce se věnuje komunikačním strategiím vybraných coworkingových center vČeské republice. Cílem práce je analýza komunikačních strategií těchto subjektů, následná komparace a vyhodnocení. Teoretická část práce se věnuje obecně fenoménu coworkingu, coworkingu vČeské republice a významu coworkingu v souvislosti s vývojem informačních a komunikačních technologií …více
Abstract:
The thesis deals with the communication strategy of czech coworking spaces. The aim is to analyze the communication strategies and presentations of chosen coworking spaces in the Czech republic. The theoretical part is devoted to the phenomenon of coworking in general and the definition of marketing strategy with emphasis on communication mix as a important tool of marketing communication.Besides other …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Libor Krsek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74300