Komunikační strategie českých coworkingovýh center – Nela Horníčková
Nela Horníčková
Diplomová práce
Komunikační strategie českých coworkingovýh center
The communication strategy of czech coworking spaces
Anotace:
Diplomová práce se věnuje komunikačním strategiím vybraných coworkingových center vČeské republice. Cílem práce je analýza komunikačních strategií těchto subjektů, následná komparace a vyhodnocení. Teoretická část práce se věnuje obecně fenoménu coworkingu, coworkingu vČeské republice a významu coworkingu v souvislosti s vývojem informačních a komunikačních technologií …víceAbstract:
The thesis deals with the communication strategy of czech coworking spaces. The aim is to analyze the communication strategies and presentations of chosen coworking spaces in the Czech republic. The theoretical part is devoted to the phenomenon of coworking in general and the definition of marketing strategy with emphasis on communication mix as a important tool of marketing communication.Besides other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74300
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74300
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková