Ing. František Hladík

Bakalářská práce

Srovnávací reklama

Comparative advertising
Anotace:
Bakalářská práce provádí analýzu právní úpravy nekalé soutěže a konkrétně srovnávací reklamy v obchodním zákoníku. Výsledky teoretického zkoumání jsou komparovány na příkladech ze soudní praxe. Součástí teoretické části práce je analýza pojmu reklama a srovnávací reklama. Dále je uváděn stručný popis historie pojmu reklama a důležité aspekty psychologie reklamy. Praktická část obsahuje praktické příklady …více
Abstract:
The bachelor thesis analyses unfair-competition legislation, specificaly comparative advertising in the comercial code. The results of the theoretical part is compared with the examples of judicial practice. Component of the theoretical part is an analysis of the concept of advertising and comparative advertising. Further there is a brief description of history of advertising concept and important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace