Bc. Kamila Paulová

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra

Social Networks as a Sports Centre Promotional Tool
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na sportovní marketing a sociální sítě. Cílem je zmapování a zhodnocení informací o současných uživatelích, kteří vlastní účty na nejvíce využívaných sociálních sítích. V bakalářské práci následně dochází k vyhodnocení zveřejněných příspěvků na firemních sociálních účtech. Výsledkem práce je zhodnocení správcovství účtů na sociálních sítích a vyhodnocení míry aktivnosti …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on sports marketing and social networks. The aim is to map and evaluate information about current users who own accounts on the most used social networks. Subsequently, the bachelor thesis evaluates the published contributions on company social accounts. The result of this work is an evaluation of the administration of accounts on social networks and an evaluation of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication