Bc. Petra Hubeňáková

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy na internetu

Business Marketing Strategy on the Internet
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie vybrané firmy na internetu. Analýze se zaměřuje především na webová sídla firmy a to z několika hledisek. Zaměřuje se především na oblast SEO, cílovou skupinu zákazníků, PPC reklamy, konkurence a další. Na základě analýzy jednotlivých oblastí je vypracována série návrhů na vylepšení či odstranění nedostatků, které byly zjištěny. Navrženy …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the marketing strategy of a selected company on the Internet. The analysis focuses mainly on the company's websites from several perspectives. It focuses mainly on SEO, the target group of customers, PPC advertising, competition and more. Based on the analysis of individual areas, a series of proposals is made to improve or eliminate the shortcomings that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/vxf6s/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Světlana Hrabinová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Slezská univerzita v Opavě

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Magisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační a knihovnická studia