David Kubáč

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple

Customer Satisfaction Measuring of Apple Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného …více
Abstract:
The Bachelor Thesis is focused on Customer satisfaction of Apple co. Theoretical part of thesis defines particular terms as corporate identity, branding, trademark, Customer and Customer satisfaction. Another half of theoretical part defines "marketing research" as a term as well as work methodology. Practical part discusses about history of Apple co. and Steve Jobs s youth. Interpretation of evaluated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Rygl

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kubáč, David. Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace