Tomáš Kovářík

Bakalářská práce

Vnímání značky Apple

The Perception of Apple Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou preferencí a přínosů produktů značky Apple pro její dlouhodobé uživatele. Teoretická část práce definuje pojmy jako obchodní značka, firemní image a identita, marketingové komunikace, sociální status a spotřebitelské chování. Stejně tak součástí této časti je vymezení pojmu marketingového výzkumu a specifikace metodo-logie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická …více
Abstract:
This Bachelor thesis analyzes the preferences and benefits of Apple products for its long-term users. The theoretical part deals with the definition of terms such as trademark, corpo-rate image and identity, marketing communications, social status and consumer behavior. As well as definition of marketing research methodology and specification of research que-stions. The practical part deals with data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kovářík, Tomáš. Vnímání značky Apple. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace