Tomáš Kovářík
Bakalářská práce
Vnímání značky Apple
The Perception of Apple Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou preferencí a přínosů produktů značky Apple pro její dlouhodobé uživatele. Teoretická část práce definuje pojmy jako obchodní značka, firemní image a identita, marketingové komunikace, sociální status a spotřebitelské chování. Stejně tak součástí této časti je vymezení pojmu marketingového výzkumu a specifikace metodo-logie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická …víceAbstract:
This Bachelor thesis analyzes the preferences and benefits of Apple products for its long-term users. The theoretical part deals with the definition of terms such as trademark, corpo-rate image and identity, marketing communications, social status and consumer behavior. As well as definition of marketing research methodology and specification of research que-stions. The practical part deals with data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovářík, Tomáš. Vnímání značky Apple. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam sociálního statusu pro nákupní preference
Jana Pěničková -
Marketingová doporučení pro porodnice na základě dotazníkového šetření zkoumajícího preference rodiček
Adéla Kuželová -
Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice
Pavel Berežný -
Steve Jobs a úspěch značky Apple
Milan Fast -
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
Tereza Mistolerová -
Marketingová strategie firmy Apple na trhu
Kristýna Moulisová -
Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia)
Martin Kluc -
Marketing firmy Apple
Hynek Hampl