Anna Žišková

Bakalářská práce

Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele

Personal Branding Strategy for Aspiring Entrepreneurs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci a analýzu efektivních strategií budování osobní značky pro začínající podnikatele v digitálním prostředí. V dnešní konkurenční době se osobní značka stává klíčovým faktorem pro úspěch nejen ve světě podnikání, ale i v osobním rozvoji. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu, zahrnujícího rozhovory s deseti podnikateli z různých oborů, tato studie analyzuje …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on identifying and analyzing effective strategies for building a personal brand for aspiring entrepreneurs in the digital environment. In today's competitive era, personal branding becomes a key factor for success not only in the business world but also in personal development. Through qualitative research, including interviews with ten entrepreneurs from various fields …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Kamila Gamalová, MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žišková, Anna. Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace