Personální marketing vybraného podniku – Tereza Vodičková
Tereza Vodičková
Bakalářská práce
Personální marketing vybraného podniku
Personnel marketing of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce "Personální marketing ve vybraném podniku" je rozdělena na dvě části, na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část práce popisuje koncept personálního marketingu a jeho aplikaci prostřednictvím marketingového mixu, včetně externího a interního personálního marketingu. Dále je popsána korelace mezi spokojenosti zaměstnanců a budováním značky zaměstnavatele. Praktická část …víceAbstract:
The bachelor thesis "Personnel Marketing of the Selected Company" is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis describes the concept of personnel marketing and its application through the marketing mix, including external and internal personnel marketing. Furthermore, the correlation between employee satisfaction and employer branding is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vodičková, Tereza. Personální marketing vybraného podniku. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management výroby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
Ľuboš Hodossy -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová