Bc. Dana Urbanovská

Diplomová práce

Firemní automobilová muzea - marketingová analýza Technického muzea Tatra

The car corporate museums - marketing analysis of Technical Museum TATRA
Anotace:
Magisterská diplomová práce pojednává o firemních muzeích v automobilovém průmyslu. Je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o muzeích obecně a o zařazení firemních muzeí do jejich kontextu. Vysvětluje typické znaky firemních muzeí, které je odlišují od muzeí tradičních. Dále rozebírá aktuální výzkumné studie o firemních muzeích, jejichž hypotézy jsou dále …více
Abstract:
The master’s diploma thesis deals with the corporate museums in the automotive industry. It is divided into two main parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with museums in general and the inclusion corporate museums in their context. It explains typical features of corporate museums that distinguish them from traditional museums. Furthermore, it analyzes current research studies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petr Macek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta