Bc. Radek Holeňa

Diplomová práce

Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností

Localization and marketing strategies of multinational companies
Anotace:
Diplomová práce Lokalizační a marketingové strategie nadnárodních společností se zabývá identifikací a analýzou lokalizačních a marketingových strategií nadnárodních společností. První část práce se zabývá metodikou a teoretickými východisky z oblasti nadnárodních společností, lokalizačních faktorů a strategií, marketingových strategií a globalizace. Ve druhé části jsou analyzovány konkrétní nadnárodní …více
Abstract:
Master’s thesis "Localization and Marketing Strategies of Multinational Companies" focuses on identifying and analyzing the localization and marketing strategies of multinational companies. The first part of the thesis examines the methodology and theoretical background related to multinational companies, localization factors and strategies, marketing strategies and globalization. The second part analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Projektový management