mgr inż Sai Sivasankaran Palani

Master's thesis

CUSTOMER SATISFACTION

CUSTOMER SATISFACTION ON SPOTIFY

Customer satisfaction
Abstract:
The research aims to give insight into how customer satisfaction has revolutionized modern Technology and how music is listened to. Customer satisfaction is a key for companies to retain the customer's genre preferences, expectations, and desires. The interlinked economic developments on the macro, micro, and societal levels in the consumption environment have created the need for every company to …more
Abstract:
Cílem tohoto výzkumu je zprostředkovat porozumění ve směru, jakým zákaznická spokojenost rozvinula moderní technologie a změnila způsob, jakým lidé poslouchají hudbu. Zákaznická spokojenost je pro společnosti klíčem k udržení zákazníkových žánrových preferencí, očekávání a přání. Vzájemné propojení vývoje ekonomických událostí na makro, mikro a společenské úrovni ve spotřebním průmyslu vytvořily nutnost …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Palani, Sai Sivasankaran. CUSTOMER SATISFACTION. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta