Bc. Gabriela Blažková

Diplomová práce

Marketingová komunikace univerzitní galerie

Marketing Communication of the University Gallery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace univerzitních galerií. Toto téma si autorka vybrala, protože se zajímá o oblast umění a kulturního vyžití. Cílem této práce je pomocí výzkumu a teoretických znalostí navrhnout vhodné komunikační nástroje pro marketingovou komunikaci univerzitních galerií. Teoretická část se tedy zabývá především definováním základních pojmů z oblasti ma …více
Abstract:
This diploma thesis is about marketing communication of university galleries. The author chose this topic because she is interested in art and culture. The aim of this work is to use research and theoretical knowledge to come up with appropriate communication tools for marketing communications of university galleries. Therefore, the theoretical part deals mainly with defining the basic concepts of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Blažková, Gabriela. Marketingová komunikace univerzitní galerie. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe