Marketingová komunikace univerzitní galerie – Bc. Gabriela Blažková
Bc. Gabriela Blažková
Master's thesis
Marketingová komunikace univerzitní galerie
Marketing Communication of the University Gallery
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace univerzitních galerií. Toto téma si autorka vybrala, protože se zajímá o oblast umění a kulturního vyžití. Cílem této práce je pomocí výzkumu a teoretických znalostí navrhnout vhodné komunikační nástroje pro marketingovou komunikaci univerzitních galerií. Teoretická část se tedy zabývá především definováním základních pojmů z oblasti ma …moreAbstract:
This diploma thesis is about marketing communication of university galleries. The author chose this topic because she is interested in art and culture. The aim of this work is to use research and theoretical knowledge to come up with appropriate communication tools for marketing communications of university galleries. Therefore, the theoretical part deals mainly with defining the basic concepts of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Blažková, Gabriela. Marketingová komunikace univerzitní galerie. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Marketingová komunikace
Anna Zelená -
Využití nových forem marketingové komunikace
Edita Žáková -
Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna
Barbora Krzyžánková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Marketingová komunikace hokejového klubu
Vojtěch Kadlic -
Galerie Na Hradě - analýza instituce a strategie budoucí činnosti
Kateřina Slezáková