Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu – Zuzana Pilarčíková
Zuzana Pilarčíková
Bachelor's thesis
Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu
Identification and evaluation of Strategic business areas in a selected tourism destination
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis „ Identification and evaluation of Strategic business areas in a selected tourism destination“ is to find, in terms of new product - New Active Park, actors of tourism, who worked on its creating, by using a case study method in Lipno nad Vltavou region. Through identification of their relationships, cooperation and connections, to find how they built a successful …viacAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu“ je na prípade case study v oblasti Lipno nad Vltavou nájsť v rámci novo vytvoreného produktu- Nový Active Park, aktérov, ktorí na jeho vytvorení spolupracovali. Identifikovaním ich vzájomných vzťahov, spolupráce a prepojenia zistiť ako vystavali úspešný regionálny produkt a aké …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kn1fe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Bobková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILARČÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3nr86z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza obchodní jednotky Kaufland Jindřichův Hradec
Jiří Kurovský -
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Eva Svašková -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Šárka Čermáková -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek -
Development of a business plan of the language school in Moscow
Alisa Boiarskikh -
Designing Performance Measurement System for Strategic Optimize-Sourcing Function in the Professional Services Firm
Roman Mysin -
Product placement a jeho role v marketingových komunikacích
Martin Slifka