Ing. Martin Slifka

Bakalářská práce

Product placement a jeho role v marketingových komunikacích

Product Placement And Its Role In Marketing Communication
Anotace:
Hlavním cílem této práce je shrnout základní fakta v oblasti product placementu. Jako podkladové materiály mi posloužila převážně zahraniční odborná literatura a internetové zdroje. Na následujících stránkách najdete historii používání, nové trendy a právní aspekty product placementu. Část práce je věnována nejen zvážení pozitiv product placementu, ale také jeho podpoře kontroverzních produktů jako …více
Abstract:
Main objective of this thesis is to summarize basic facts about Product Placement. As basis material I used mainly foreign competent literature and internet sources. On the following pages you can find history, new trends and also legal aspects of Product Placement. Part of thesis is devoted not only to consider advantages of Product Placement, but also to its support of controversial products as medicals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní