Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků – Monika Laštovicová
Monika Laštovicová
Bakalářská práce
Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků
Advantages and disadvantages of distance learning for visually impaired students.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku domácího vzdělávání žáků se zrakovým postižením v situaci pandemie Covid-19. V teoretické části je blíže popsán vliv pandemie Covid-19 na lidské zdraví a důsledky dopadající na vzdělávání. Dále jsou popsána specifika vzdělávání žáků při prezenční a distanční formě vzdělávání. Stěžejním tématem teoretické části práce je popis speciálních vzdělávacích potřeb …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12612
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2021
- Vedoucí: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
- Oponent: Veronika Růžičková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Distanční výuka očima rodičů žáků s dyslexií během pandemie covid-19
Lucie Bláhová -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Distanční výuka TV a obezita v době pandemie COVID-19 pohledem učitelů na 1. stupni
Barbora Bohuslava Ulrychová -
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková
Název
Vložil
Vloženo
Práva