Analýza komunikační strategie firmy Coca-Cola v České republice – Ondřej Slivka
Ondřej Slivka
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie firmy Coca-Cola v České republice
Analysis of the marketing strategy of Coca-Cola in Czechia
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti Coca-Cola v České republice. Práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a praktické. V první části jsou za použití odborné literatury vymezeny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová a komunikační strategie a výzkum trhu. Praktická část je pak věnována představení společnosti Coca-Cola, jejího komunikačního …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing and communication strategy of Coca-Cola in the Czech Republic. The work is divided into two parts - theoretical and practical. In the first part, the basic concepts such as marketing, marketing mix, marketing and communication strategies and market research are defined using professional literature. The practical part is then devoted to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Hubka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová