Vendula Nováková

Master's thesis

Brand management značky "ZON" na českém trhu

Brand management of the company "ZON" in the Czech market
Abstract:
Práce se zabývá problematikou řízení značky a zvyšování její hodnoty. Teorie řízení značky je aplikována na příkladu firmy ZON z Třebíče. V první části práce jsou představeny teoretické přístupy k řízení značky, zejména dle teorií Davida A. Aakera a Kevina Lane Kellera. V praktické části práce dochází k aplikaci teorií na případu firmy ZON vyrábějící limonády. Je představena současná identita a positioning …more
Abstract:
The thesis deals with the issue of brand management and brand value. Theory is applied to the example of the brand ZON, a company from Trebic producing lemonades. In the first part, the thesis is dealing with theoretical approaches to the brand management, especially the theory of David A. Aaker and Kevin Lane Keller. In the case study theory is applied to the example of lemonade company ZON. Present …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jitka Odehnalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31201