Brand management značky "ZON" na českém trhu – Vendula Nováková
Vendula Nováková
Master's thesis
Brand management značky "ZON" na českém trhu
Brand management of the company "ZON" in the Czech market
Abstract:
Práce se zabývá problematikou řízení značky a zvyšování její hodnoty. Teorie řízení značky je aplikována na příkladu firmy ZON z Třebíče. V první části práce jsou představeny teoretické přístupy k řízení značky, zejména dle teorií Davida A. Aakera a Kevina Lane Kellera. V praktické části práce dochází k aplikaci teorií na případu firmy ZON vyrábějící limonády. Je představena současná identita a positioning …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of brand management and brand value. Theory is applied to the example of the brand ZON, a company from Trebic producing lemonades. In the first part, the thesis is dealing with theoretical approaches to the brand management, especially the theory of David A. Aaker and Kevin Lane Keller. In the case study theory is applied to the example of lemonade company ZON. Present …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31201
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Odehnalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31201
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Rebranding v organizaci
Alexandra Janoušková -
Obalový design a vizuální identita limonád ZON
Markéta Rašínová -
Ocenění podniku společnosti ZON spol. s r.o.
Michal Brož -
Finanční analýza firmy "ZON", s.r.o.
Michal Brož -
Postavení volných ekonomických zon v ekonomice Číny a jejich vliv na zahraniční obchod země se zaměřením na Šangajskou ekonomickou zonu
Nikola Černíková -
Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON
Martina Botková -
Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ZON, spol. s r.o. na trhu
Markéta NOVÁKOVÁ -
Vliv lokace průmyslových zón na regionální rozvoj Mladoboleslavska
Denisa Chromá