Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s. – Lucie Píšťková
Lucie Píšťková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.
The Measuring of an Employee Satisfaction Komerční banky, a.s. (Commercial Bank, a.s.)
Abstract:
Teoretická část se skládá z několika kapitol, zaměřených na firemní prostředí. Je zde uvedena firemní identita, interní public relations, kapitola týkající se fungujícího ale i nefungujícího public relations. Teoretický postup při telemarketingu i osobním prodeji, jejich srovnání, ale i typy lidí, se kterými se v rámci tohoto styku s klienty či zákazníky setkáváme. V teoretické části se vyskytuje i …moreAbstract:
The theoretical part consists of several chapters, focusing on corporate environment. There is mentioned corporate identity, internal public relations, the chapter on functioning but also incorrect public relations. Theoretical method in telemarketing and personal selling, comparisons, but also types of people that are in this contact with clients or customers encounter. The theoretical part is found …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Accessible from:: 23. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÍŠŤKOVÁ, Lucie. \textit{Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/1esdrq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Píšťková, Lucie. Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Firemní kultura
Markéta Šťastná -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podniku
Tereza Chovancová -
Řízení firemní restaurace Aramark
Jana Diblíková -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Iveta Košárková