Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

le marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)
Les anciens étudiants du programme FJHČ (français d’administration) sur le marché du travail
 (Markéta Vechetová)

2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fms59/ | Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost / | Práce na příbuzné téma

Czech emploi – travailleurs français sur le marché du travail tchèque
 (Veronika Hudecová)

2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q0t30/ | Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost / | Práce na příbuzné téma

La position de la langue française sur le marché du travail dans la région d‘Olomouc
 (Anna Rindová)

2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/p8a6o/ | Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost / | Práce na příbuzné téma

Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

La comparaison de la stratégie marketing d´une grande et d´une petite entreprise : l´exemple des maisons d´édition Hachette Livre et Les Solitaires Intempestifs
 (Alexandra BALÁŽOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ipxx3a// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
 (Christelle MIRAMON)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//jl9tth// | Regional and European Project Management / | Práce na příbuzné téma

La comparaison de la stratégie marketing d´une grande et d´une petite entreprise : l´exemple des maisons d´édition Hachette Livre et Les Solitaires Intempestifs
 (Alexandra BALÁŽOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ipxx3a// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

La strategie des produits de la marque Chanel
 (Lenka Zechmeisterová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//o9akkb// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Développement et tendances actuelles dans le marketing de mode de vie sain en mettant l'accent sur les activités de marketing dans le domaine du fitness
 (Martina LINKOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//whrvc2// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)