Ing. Petra Mašková

Bakalářská práce

Analýza spotřebitelských potřeb cílových skupin zákazníků specifikovaných z hlediska generačního pohledu a fáze rodinného cyklu, ve které se nacházejí

Analysis of Consumer needs of target groups of consumers specified in terms of generation view point and the phase of the family cycle in which operate.
Anotace:
Tato práce je zaměřena převážně na spotřebitele, faktory, které spotřební chování ovlivňují a také procesy, kterými spotřebitel prochází. Teoretická část obsahuje nejen přehled jednotlivých faktorů, které mají na spotřebitele vliv, ale také přehled jednotlivých životních etap. Vysvětluje základní pojmy s tímto tématem související, jako je například spotřeba, osobnost, sebehodnocení, nákupní chování …více
Abstract:
This thesis is mainly concentrated on consumers, factors influencing consumer behaviour and also processes which a consumer undergoes. The theoretical part includes not only a summary of different factors influencing the consumer but also individual life stages. Explains basic terms related to this topic such as consumption, personality, self-reflection, purchasing behaviour etc. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.