Umut Ayik

Diplomová práce

Consumer Ethnocentrism at Turkey

Consumer Ethnocentrism at Turkey
Anotace:
In the international marketing environment, a market has begun to share a common culture, where similar perceptions are experienced, and habits begin to resemble each other. Even though consumers are turning into global consumers, it is even more important that such a transformation will be hindered by cultural factors. In recent years, consumers have begun to choose from as many foreign products or …více
Abstract:
In the international marketing environment, a market has begun to share a common culture, where similar perceptions are experienced, and habits begin to resemble each other. Even though consumers are turning into global consumers, it is even more important that such a transformation will be hindered by cultural factors. In recent years, consumers have begun to choose from as many foreign products or …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance