Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci. – Hana Maršálková
Hana Maršálková
Bachelor's thesis
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
New trends in commercial communications, with focus on on-line communications
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje aktuální situaci i vývojové trendy v oblasti komerčních komunikací,speciálně v on-line komunikaci. Autorka vystihuje současnou situaci na reklamním trhu a věnuje se rovněž vývojovým trendům ve spotřebě a investicích do jednotlivých médií. Následně je poskytnut prostor novým médiím a jejich formám, a to zejména médiu, do kterého se postupně veškerá další média integrují …moreAbstract:
This bachelor thesis describes the actual situation and development trends in a field of commercial communications, especially in on-line communication. Author characterizes the actual situation on promotional market and describes also the development trends in media consumption and investment. Then there is a space for the new media and their forms, especially for internet, which is becoming an integrating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15277
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Katarína Hrnčíriková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15277
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Marketingové a komerční komunikace CK Čedok.
Eva Loucká -
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr