Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cena%20orientovan%C3%A1%20na%20z%C3%A1kazn%C3%ADkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ekonomické hodnocení techniky na sanaci a revitalizaci travních porostů na drahách soustředěného odtoku
(Filip Češek)2024, Diplomová práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//axcmz3// | Zemědělské inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Cena jako komunikační nástroj
(Karel Kuruc)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orunt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
(Lenka Morawiecová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jwbuo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
(Lucia Nikola Kubranová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7sh3u8// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
Selected aspects of household consumer behavior in the context of environmental and technological changes
(Martin Hlaváček)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dbrlgo// | Sector Economics and Economics of Enterprises / | Práce na příbuzné téma
Cena jako komunikační nástroj
(Karel Kuruc)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orunt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cena jako komunikační nástroj
(Karel Kuruc)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orunt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cena jako komunikační nástroj
(Karel Kuruc)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orunt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cenová politika hotelov vo vybranej lokalite
(Jana Golianová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/wkfxb/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma