Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Region%C3%A1ln%C3%AD%20zna%C4%8DkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
(Martin Brodský)2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//aq378t// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Moravský kras – regionální produkt. K problematice současné rukodělné výroby
(Jindřiška Olbrechtová)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eo6je/ | Historické vědy / Etnologie | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
(Eva Týlová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//44k9x0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
(Petra Adámková)2015, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9810l4// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
(Jakub Leinberger)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/rwwjm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
(Adéla Malinovská)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7ejp3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
(Hanačíková Hanačíková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oiq98/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření povědomí o značce About you
(Sandra Jaroňová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t2hni/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma