Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Region%C3%A1ln%C3%AD%20zna%C4%8Dka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
 (Martin Brodský)

2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//aq378t// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Moravský kras – regionální produkt. K problematice současné rukodělné výroby
 (Jindřiška Olbrechtová)

2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eo6je/ | Historické vědy / Etnologie | Práce na příbuzné téma

Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
 (Eva Týlová)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//44k9x0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
 (Aneta Szulló)

2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma

Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
 (Petra Adámková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//9810l4// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu | Práce na příbuzné téma

Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
 (Jakub Leinberger)

2016, Diplomová práce, Akademie Sting

https://is.sting.cz/th/rwwjm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
 (Adéla Malinovská)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//7ejp3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
 (Hanačíková Hanačíková)

2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/oiq98/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Měření povědomí o značce About you
 (Sandra Jaroňová)

2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/t2hni/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
 (Kateřina Fantová)

2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)