Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digital%20advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
(Malgorzata Izabela Jablonska)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71334 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
(Malgorzata Izabela Jablonska)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71334 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
(Malgorzata Izabela Jablonska)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71334 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Digital Advertising System
(Hai Ho Le)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138722 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital
(Tereza Vondráková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41592 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma