Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
(Tomáš Roza), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//nr3min// | Digitální marketing / | Práce na příbuzné téma
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
(David Kejř)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/j2fdz/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Na pouť do Křtin. Propagace poutního místa Křtiny v kramářských písních.
(Marie Nedomová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yfaot/ | Humanitní studia / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí
(Ondřej Klíma)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ce4np/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vedoucí sekce Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2022
(Ščasná Ščasná)2022, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/ddjyk/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
(Kamila Paulová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gx7g8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
(Eva Tomanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8g3o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vedoucí sekce propagace festivalu Setkání/Encounter 2019
(Adam Harton)2019, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/bgpj0/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma