Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zadavatel reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
(Iveta Plachká)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnh3k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tendence v porušování etické regulace reklamy
(Bára Němečková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//lbi6ie// | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v obchodní činnosti
(Rostislav Pospěch)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//l3j3bb// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
(Kateřina Deml)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xnok3p// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamy v jednotlivých médiích
(Lucie Nápravníková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/msbat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
(Rebeka Pilipová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//327xmx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Štěpán Roškot)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h5pjm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích
(Pavel Bleha)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y7qvi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy
(Denisa Landová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a026s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma