Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

young consumers

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
The Sharing Economy: behaviour of young consumers
 (Alfredo Mantovani Escalante)

2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/auz5o/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
 (Yelyzaveta Strelbytska)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

The dilemma of sustainability and price: Young consumers' reasonings regarding Food packaging
 (Filip Laboutka)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90058 | Management / | Práce na příbuzné téma

Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
 (Sabrina Mamedova)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
 (Khanh Linh Nguyen)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86166 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Conspicuous consumption of young Chinese consumers
 (Lingling Zhang)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//bkezo8// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
 (Gerardo Pacheco Carrillo)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90912 | International Business / | Práce na příbuzné téma

How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
 (Wenkai Su)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//ow7bm2// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
 (Jakub Vičík)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//gdopp2// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
 (Jiacheng Yang)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//kjynqq// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)