Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

strategy of the czech republic

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
 (Natálie KOSTOHRYZOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma

The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
 (Arsen Samvel Jomardyan)

2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0af4qk// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma

JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
 (Jiří Kadleček)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma

Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic.
 (Sabina Kabusheva)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/51159 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
 (Danolt Hersson Díaz Vera)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/87592 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
 (Martin Kolář)

2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ga14gs// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Development strategy for Armenian Youth Association of the Czech Republic
 (Mariam Aloyanova)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/84841 | International Management / | Práce na příbuzné téma

Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic
 (Jiří Novotný)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/nfcvr/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Democratic solidarity within the foreign policy of the Czech Republic. Case study: Venezuelan political crisis 2017-2022.
 (Andres Alejandro Pernia Lopez)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM7857 | Central European Studies / | Práce na příbuzné téma

Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
 (Aylin Sadıkoğlu)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89079 | International Business / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)