Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
social marketing campaignsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
(Juraj Hostak)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79843 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
(Ruslan Tazhigaliyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ps53a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
(Valeriia Malakhovskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
(Bára Procházková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/md4tc/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
(Yuriy Partala)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
(Leila Butskhrikidze)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrt5m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Facebook Marketing
(Peter Person)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u0to5/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
(Daša Pirková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tnld8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma