Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Skrytá reklama a podprahová sdělení
(Lucie Parmová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/wtdbq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
(Anna Gerasimchuk)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npjo8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a svoboda projevu
(Ondřej Havlíček)2023, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m06es/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Reklama a ochrana svobody projevu
(Ondřej Macháček)2021, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jdqtq/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
(Michaela Prváková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qbu46/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
(Viktor Šelle)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2jfz/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
(Moravcová Moravcová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t70x2/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
(Adam Trůbl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uwdve/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma