Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
postmodern marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Kristýna Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem
(Petr Illík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dw1r9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
(Petr Tylk)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/skjo9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma