Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
medialni podminkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jazyk ruské mediální propagandy v podmínkách vojensko-politické konfrontace na východě Ukrajiny v roce 2014
(Pavel SIDOROV)2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//k7sj9p// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština | Práce na příbuzné téma
Jazyk ruské mediální propagandy v podmínkách vojensko-politické konfrontace na východě Ukrajiny v roce 2014
(Pavel SIDOROV)2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3h4c92// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština | Práce na příbuzné téma
Současné mediální koncepce divadla a vztah divadelní a filmové kultury na našem území na konci 19. století a v prvních dekádách 20. století
(Martin Bernátek)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j0ahw/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla | Práce na příbuzné téma
Mediální rutiny Festivalového deníku během MFF Karlovy Vary jako speciální přílohy deníku Právo
(Dominik HRON)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//e8w118// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mediální obraz českých a slovenských hráčů v kontextu změny distribučních a produkčních podmínek v časopise ProHockey
(Patrik CZEPIEC)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//j80lj8// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Od individualizace k hyperindividualizaci – mediální reprezentace individuality od televize po YouTube
(Natálie Bilová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yi933/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
(Viktor Petr)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u118y/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Mediální spotřeba nových a tradičních médií u českých studentů
(Jan Čentíš)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42371 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza | Práce na příbuzné téma
Využití mediální komunikace v malé firmě
(Michala Gawelczyková)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102024 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Vývoj českého mediálního trhu v konkrétních podmínkách MF DNES a iDNES.cz
(Radek Holubík)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ogblyv// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma