Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

medialni podminky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Jazyk ruské mediální propagandy v podmínkách vojensko-politické konfrontace na východě Ukrajiny v roce 2014
 (Pavel SIDOROV)

2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//k7sj9p// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština | Práce na příbuzné téma

Jazyk ruské mediální propagandy v podmínkách vojensko-politické konfrontace na východě Ukrajiny v roce 2014
 (Pavel SIDOROV)

2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//3h4c92// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština | Práce na příbuzné téma

Současné mediální koncepce divadla a vztah divadelní a filmové kultury na našem území na konci 19. století a v prvních dekádách 20. století
 (Martin Bernátek)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j0ahw/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla | Práce na příbuzné téma

Mediální rutiny Festivalového deníku během MFF Karlovy Vary jako speciální přílohy deníku Právo
 (Dominik HRON)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//e8w118// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Mediální obraz českých a slovenských hráčů v kontextu změny distribučních a produkčních podmínek v časopise ProHockey
 (Patrik CZEPIEC)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//j80lj8// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Od individualizace k hyperindividualizaci – mediální reprezentace individuality od televize po YouTube
 (Natálie Bilová)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yi933/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
 (Viktor Petr)

2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/u118y/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Mediální spotřeba nových a tradičních médií u českých studentů
 (Jan Čentíš)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/42371 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza | Práce na příbuzné téma

Využití mediální komunikace v malé firmě
 (Michala Gawelczyková)

2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/102024 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma

Vývoj českého mediálního trhu v konkrétních podmínkách MF DNES a iDNES.cz
 (Radek Holubík)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id//ogblyv// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)