Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fashionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
(Tomáš Foldyna)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vissi/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
(Valentina Malievskaia)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsb7c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
(Selin Senyuva)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1wbf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
(Alona Kolesnikova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ri7y2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
(Valentina Malievskaia)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsb7c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
(Alona Kolesnikova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ri7y2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
How does fashion relate to cultural omnivorousness?
(Klára Mirová)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v9263/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma