Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cultureKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Regulatory Culture of the Italian Energy Market: a potentional conflict with the vision of market liberalization?
(Lukas Grossi)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yy8q0/ | Mezinárodní teritoriální studia / Energetická bezpečnost (angl.) | Práce na příbuzné téma
Lifestyle and Consumer Culture
(Kristine Sulakadze)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vnite/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Ústavněprávní aspekty „Cancel culture“
(Patrik Feltl)2023, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i4in5/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Just Culture
(Ondřej Kolomazník)2019, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ea3qz/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Global marketing and local culture
(Marzhan Aliyeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzgr0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Quality Culture, Changing Minds and Attitudes - The Case of China
(Huang Huang)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kaf7s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Teaching Culture in an Upper Secondary School in the Czech Republic
(Katarína Gábryšová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxxnv/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Global marketing and local culture
(Adam Steger)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xgwuu/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Global Marketing and Local Culture
(Giorgi Tugushi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/htpf4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Yana Mamedova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qjbe4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma