Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumer habitsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior and symbolic boundaries
(Murad Musazade)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q2bh1/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Ethnocentrism at Turkey
(Umut Ayik)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d93ma/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
(Eva Pilmaierová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5szm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
(Jana Ruczova)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fj99k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
(Veronika Rejfířová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ani9e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
(Veronika Zocherová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n5qfm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma