Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kl%25C3%25AD%25C4%258Dov%25C3%25A1%2520slova%2520Corporate%2520identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
(Uršula Mináriková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lyq3u/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
(Elena Kaltykova)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c95fc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
(Jan Kokrhel)2006, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vu9pd/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
(Veronika Lindová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bv3ss/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
(Jana Radovnická)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13464/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma