Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Typologie postav v hasičských pohádkách a jejich etický aspekt v akceptaci této profese
 (Pavla TESAŘOVÁ)

2020, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//gge9z7// | Sociální politika a sociální práce / Sociální práce ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma

Žánrová typologie próz Jana Pelce
 (Andrea KOPEČKOVÁ)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//0s2peo// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)