Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Datab%C3%A1zov%C3%BD, marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
(Jan Syrinek)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m3vko/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
(Filipp Kuprijanov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a16ep/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
(Tomáš Kejdana)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3768/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing ve veřejné správě
(Lukáš Hádek)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i97k2/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
(Ondřej Karlovský)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wyl0x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
(Jekatěrina Zajacová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fvs5n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma