Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PODNIKOV%25C3%2581%2520IDENTITAKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
(Kamila Opravilová)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9wzok1// | Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
(Barbora SOPKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podniková kultura a identita leteckých společností
(Tereza Krátká)2010, Bakalářská práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB1245 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Image a identita vybrané značky podniku
(Nikola Drbohlavová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//jbr4zi// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Identita mladých lidí v současné společnosti
(Zuzana Pospíšilová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39682 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
(Ekaterina Sorokina)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3jc05g// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
(Magdaléna Ševčíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
(Natália Jankechová)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma