Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mezin%25C3%25A1rodn%25C3%25AD%2520marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Branding Dilemma: Why Local Brands Might Be Stronger Than Global Brands?
(Duygu Bozkir)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13740 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Daria Somova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac139/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Nadezhda Axyonova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzs0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Global Marketing and Local Culture
(Dimitri Kartozia)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y4jtv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
(Martina Cimpová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/5983 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Branding kulturních institucí: případová studie Českého rozhlasu Brno
(Klára Blažková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m9tm8/ | Humanitní studia / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
The Branding Dilemma: Why Local Brands Might Be Stronger Than Global Brands?
(Duygu Bozkir)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13740 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
(Jitka Podzemská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma