Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Anal%25C3%25BDza%2520trhuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
(Vendula Hrubá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83268 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Modifikace kupního rozhodování spotřebitele na trhu tabulkových čokolád
(Marian Mlýnek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77167 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv konfliktních informací v online recenzích na rozhodování spotřebitele
(Klára Waisserová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91402 | Management / | Práce na příbuzné téma
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
(Jana Ruczova)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fj99k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Kristýna Holasová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
(Jana Ruczova)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fj99k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování
(Zuzana Pecháčková Rebcová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h1dtp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
(Jana Ruczova)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fj99k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
(Miluše Rohlová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y33yy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
(Pavla HONYSZOVÁ)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//38u5i9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma