Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
InzerceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
(Petra KOPECKÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ymene4// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na nákupní chování
(Kateřina Čechurová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd7lk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu piva
(Michaela Škubalová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34806 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na zákazníka 21. století
(Milena Skácelová)2011, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//ma10px// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
(Lenka Valterová)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2400 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
(Jiří Gatnar)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/v5fse/ | Humanitní studia / Historie (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
(Tereza Hálová)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
(Martin Trojan)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yrykc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Hana Řádková)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vwmg9/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Vznik a vývoj inzerce v České republice
(Nikola Poláková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l9vzi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma